Porsche pokračuje v rozšiřování svého nejnovějšího modelu Cayenne o plug-in hybridní verze.
V pondělí debutoval 2024 Porsche Cayenne S E-Hybrid, třetí hybridní variant tohoto německého SUV crossoveru. Až na jaře se dostane k prodejcům a bude se nacházet mezi modely Cayenne E-Hybrid a Cayenne Turbo E-Hybrid za cenu 100 750 dolarů, včetně příplatku 1650 dolarů za dopravu. Verze Coupe stojí 105 650 dolarů.
2024 Porsche Cayenne S E-Hybrid
Cayenne S s V-6 motorem
Zatímco 2024 Porsche Cayenne S je vybavený osmiválcovým motorem, model S E-Hybrid je vybaven jiným typem pohonu. V modelu S E-Hybrid se používá přeplňovaný třílitrový V-6 motor a elektromotor s výkonem 130 kW. Celkový výkon systému činí 512 hp a 553 lb-ft točivého momentu, což je o 44 hp a 111 lb-ft více než u verze s osmiválcovým motorem.
S větší mocí přichází také větší rychlost a Cayenne S E-Hybrid zrychluje z 0 na 60 mph za 4,4 sekundy, což znamená, že je o 0,3 sekundy rychlejší než benzinový model bez Sport Chrono balíčku. Porsche uvádí, že Cayenne S E-Hybrid projede čtvrt mili za 13,0 sekundy, což je jednu desetinu sekundy rychleji než model s osmiválcovým motorem.
Stejně jako u ostatních plug-in verzí Cayenne, je tento vůz vybaven baterií o kapacitě 25,9 kWh, která nahradila původní baterii o kapacitě 17,9 kWh. Porsche zatím nezveřejnilo odhadovaný dojezd na pouhý elektřinu, ale upozornilo, že je vybaveno nabíječkou 11 kW AC, která dokáže dobít baterii za přibližně 2,5 hodiny při použití zásuvky 240 V.
2024 Porsche Cayenne S E-Hybrid
Cayenne S E-Hybrid s bohatým standardním vybavením
Porsche osázelo Cayenne S E-Hybrid bohatou sadou standardního vybavení, včetně vzpěrného vzduchového podvozku s adaptivními tlumiči. Kromě označení a dvou palivových hrdel po obou stranách karoserie se máloco zdá naznačovat, že se jedná o plug-in hybridní model. Standardní sada kol zahrnuje 20palcová kola a také čtyřvývodový výfukový systém se nerezovými koncovými výpustmi. Standardní Cayenne S E-Hybrid budou mít stříbrné prvky venkovního dohotlí, zatímco modely Coupe standardně vybavené mají černé venkovní dohotlí.
Uvnitř vozidla budou cestující mít sportovní sedadlo s osmisměrným elektrickým nastavením, balíček Sport Chronograph s voličem jízdních režimů na volantu, nerezové pedály a stříbrně lakované doplňky. Bude také k dispozici displej pro spolujezdce vpředu a nový systém čištění vzduchu, který filtruje škodlivé částice a látky.
Pokud je plug-in hybridní verze Cayenne středního segmentu příliš pomalá, již nyní si můžete zakoupit verzi Turbo E-Hybrid s výkonem 729 hp, točivým momentem 700 lb-ft a možností zrychlení z 0 na 60 mph za 3,5 sekundy. Nicméně silnější plug-in hybrid vyjde na 148 550 dolarů za standardní model a na 153 050 dolarů za model Coupe.
[ad_2]
Původní článek