[ad_1]
Konec cesty se blíží pro aktuální Audi RS 6 Avant, ale než přijde, bude to velkolepé finále.
V pondělí debutoval 2025 Audi RS 6 Avant GT jako labutí píseň pro aktuální ohnivý vůz, který navazuje na závodní dědictví automobilky z IMSA.
2025 Audi RS 6 Avant GT
Audi řekl, že postaví 660 jednotek po celém světě s výrobou začínající ve druhém čtvrtletí a pouze 85 z těchto vozidel přijde na trh ve Spojených státech amerických. Termín výroby je trochu neznámý kvůli ručně vyráběným dílům. Ceny budou oznámeny blíže k uvedení vozu na trh, ale očekávejte přirážku nad standardní cenu RS 6 Avant ve vstupní ceně 127 490 USD.
RS 6 Avant GT je výrobní verze konceptu RS 6 GTO z roku 2020. Oba vzdávají hold závodnímu vozu Audi IMSA GTO, který dominoval sérii na začátku 90. let.
2025 Audi RS 6 Avant GT
Každý RS 6 Avant GT přijíždějící do Ameriky bude natřen do Arkona White a bude mít modelový specifický balíček samolepek, který je připomínající, ale není stejný, jako u závodních aut z devadesátých let. Vůz začne život na standardní montážní lince A6 v Neckarsulmu, Německo, ale poté bude přepraven do automobilky Böllinger Höfe, kde se vyrábí R8 a E-Tron GT, pro finální montáž ručně.
Tam RS 6 Avant GT obdrží kapotu z uhlíkových vláken, širší karbonové přední blatníky s větracími otvory vzadu u okraje dveří, nový přední nárazník s trojitými výplněmi vpředu jako závodní auta z devadesátých let a plošší mřížku s vložkou z přístavby, sadu bočních prahů a karbonový zadní nárazník s funkčním difuzorem a vertikálně středovým odrazníkem jako závodní vůz. Dvojitý zadní křídlo slouží jako závěrečný dotek, ale americké auta tuto funkci nemají a budou vystačit s GT-specifickým střešním spoilerem bez střešních lišt.
2025 Audi RS 6 Avant GT
Speciální sada 22palcových kol natřených bílou barvou má design Avus a jsou obalená pneumatikami Continental Sport Contact 7.
2025 Audi RS 6 Avant GT
Vnitřek RS 6 Avant GT je vybaven černým interiérem a v jiných trzích má přední část sportovní sedačky s uhlíkovou opěrkou s hmotným potahem z dutého materiálu. V USA nebudou tyto dostupné a bude zde standardní sedadlo RS 6 Avant Performance s červeným a měděným prošíváním. Každý vůz bude mít číslo výroby na středové konzoli.
Pod kapotou zůstává 4,0litrový plněný turbem V-8 Audi s výkonem 621 koní a točivým momentem 627 lb-ft, stejně jako u modelu RS 6 Avant Performance. 8stupňová automatická převodovka a pohon všech kol zůstávají standardem. Audi řeklo, že RS 6 Avant GT obdrží nové ladění pro Quattro sportovní diferenciál pro více zadního rozložení výkonu v režimu Dynamické jízdy.
Maximální rychlost činí 190 mph a zrychlení z 0-60 mph zůstává 3,3 sekundy, stejně jako u modelu RS 6 Avant Performance.
Každý RS 6 Avant GT bude vybaven sadou ručně nastavitelných tlumičů s vyššími pružinovými konstantami. Tlumiče snižují výšku vozu o 10 mm a mají třífázovou nastavitelnost. Audi řeklo, že k nastavení tlumičů je nutný zvedák. Tvrdší stabilizační tyče (30 % vpředu a 80 % vzadu) byly namontovány, aby pomohly bojovat proti náklonu karoserie v zatáčkách. Uhlíkové keramické brzdy jsou standardem.
[ad_2]
Post oryginalny