[ad_1]
Kicks, který se na trh dostal v roce 2018 ve Spojených státech, je klíčovým modelem pro Nissan jako dostupný přechodový vůz v jejich sortimentu.
Segment malých automobilů je třetím nejrychleji rostoucím segmentem v první polovině roku o 13 % ve srovnání s předchozím rokem.
Ačkoliv Kicks není prodejním lídrem podle počtu prodaných kusů – Nissan prodal 54,879 aut ve Spojených státech minulý rok – je klíčovým modelem pro značku a její prodejce. Ve druhém čtvrtletí roku 2023 se prodeje zvýšily o 28 % ve srovnání s minulým rokem díky zvýšení výroby a dostupnosti Kicks.
V posledních letech se Nissan zaměřil na svou nabídku přechodových vozů kolem modelu Kicks, přičemž opustil podobné vozy Juke a Rogue Sport s marketingovým zaměřením.
Ivan Drury, ředitel analýz ve společnosti Edmunds, uvedl, že Kicks je jedním z posledních přístupných vstupů na trh s novými vozy se střední transakční cenou ve výši 25,000 dolarů.
Kicks jsou oblíbené u obchodníků, protože se nezadržují v prodejním parku. Drury uvedl, že průměrná doba prodaného tohoto malého přechodového vozu je 23 dní, tedy téměř polovina průměrné doby pro značku Nissan.
Kicks jsou také více finančně dostupné, což je pro obchodníky zdrojem zisku.
Drury uvedl, že pouze 5 % zákazníků, kteří si vybírají Kicks, využívá leasing, ve srovnání s 20 % v případě průměrného modelu Nissan.
„Obchodníci mohou vydělat více na prodeji dodatečných příslušenství a dalších službách, protože zákazníci, kteří si kupují Kicks, pravděpodobně budou své vozidlo používat delší dobu,“ uvedl.
[ad_2]