[ad_1]
Honda ZR-V ukazuje pochopení toho, co mnoho lidí očekává od průměrně velkého SUV. Je velmi prostorný, pevně vyrobený a nabízí impozantní skutečnou spotřebu paliva díky hybridnímu pohonu. Jednoduché a logické interiéry a systém zábavy jsou také výhodou, stejně jako velké množství standardní výbavy.
Avšak ZR-V je o několik tisíc liber dražší než praktičtější a potenciálně lépe vypadající hybridní verze konkurenčních rodinných SUV značky Honda. Nemůžeme si nevšimnout dojmu, že většina kupujících by byla lépe obsloužena vysoce ceněným hatchbackem Honda Civic, který využívá stejný hybridní pohon a nabízí lepší poměr kvality a ceny.
Náš výběr: Honda ZR-V e:HEV Sport
O Honda ZR-V
Honda, stejně jako všichni velcí výrobci automobilů, si uvědomuje, že SUV přinášejí velký zisk. Proto japonská značka nedávno zdvojnásobila počet SUV ve své nabídce, představiv nový středně velký model ZR-V a plně elektrický model e:Ny1, které se připojují k kompaktnímu modelu HR-V a většímu modelu CR-V. Poslední zmíněný se ve skutečnosti zvětšil ve své nejnovější šesté generaci, což umožnilo ZR-V zaujmout nižší pozici.
V důsledku toho se ZR-V střetává s jedněmi z nejoblíbenějších vozů ve Velké Británii, jako jsou atraktivní Hyundai Tucson – náš Střední SUV roku po poslední tři roky – a technologicky nabitý Kia Sportage a Renault Austral, pohodlně zaměřený Citroen C5 Aircross, všestranný Skoda Karoq a Volkswagen Tiguan a také velmi oblíbený Nissan Qashqai. Existuje také mnoho elektrických rodinných vozů, se kterými soutěží, jako například Hyundai Ioniq 5, Nissan Ariya a Skoda Enyaq iV.
Více recenzí
Skupinová testování automobilů
Silniční testy
ZR-V je v podstatě crossoverem populárního rodinného hatchbacku značky Honda, který je naším dostupným hybridním vozem roku 2023. Používá stejnou platformu jako Honda Civic a stejně jako chválený hatchback je k dispozici pouze s hybridním pohonem e:HEV Honda. Tento pohon zahrnuje čtyřválcový benzinový motor a dva elektromotory, které společně pohánějí přední kola.
Motor se hlavně používá jako generátor pro napájení svého 1,05 kWh baterie, která pak napájí elektromotory, ale může přímo pohánět přední kola při vyšších rychlostech. Na papíře je to složitý systém, ale na silnici je neuvěřitelně plynulý a umožňuje ZR-V jezdit jako elektrické vozidlo, s benzinovým motorem pracujícím pouze v pozadí.
V modelu ZR-V lze vybírat ze tří úrovní výbavy: Elegance, Sport a Advance. Dokonce i základní modely Elegance jsou velkoryse vybaveny 18palcovými lehkými slitovými koly, 10,2palcovým displejem pro řidiče, devítipalcovým dotykovým displejem, kompatibilitou s Android Auto a bezdrátovým zaměřením Apple CarPlay, parkovacími senzory vpředu a vzadu, kamerou pro couvání a sadou funkcí pro bezpečnost a asistenci řízení nazvanou Honda Sensing.
Samotný bychom zvolili verzi Sport, protože přidává bezdrátové nabíjení mobilních telefonů, dodateční USB porty, elektricky ovládaný zavazadlový prostor a polokožená sedadla a také určité stylistické změny. Modely Advance z nejvyššího segmentu jsou vybaveny posuvnou střešní panoramatickou střechou a audiosystémem Bose a dalšími luxusy. V případě modelu ZR-V není velký výběr přizpůsobení, většina přizpůsobení pochází z výběru barvy a vnějších stylingových balíčků.
Potřebujete prodat své auto?
Najděte nejlepší nabídku mezi více než 5000+ prodejci. Je to tak snadné.
Samozřejmě, za cenu ZR-V je možné očekávat mnoho standardní výbavy. Aktuálně začíná na necelých 39 500 liber, což je o několik tisíc liber dražší než hybridní verze Kia Sportage nebo Hyundai Tucson. Ve skutečnosti má ZR-V vyšší počáteční cenu než plně elektrický model Skoda Enyaq.
Pro přečtení další recenze modelu Honda ZR-V navštivte naši partnerskou stránku carbuyer.co.uk…
[ad_2]
Odkaz na původní článek