Nemusíte utratit majlant, abyste získali rychlý vůz. Zde je náš seznam nejlepších 10 rychlých vozů za méně než 10 000 liber.
Odkdy člověk získal schopnost cestovat z bodu A do bodu B pomocí motorizovaných prostředků, vždy existovalo vrozené přání udělat malou zastávku na bodě C. Obvykle co nejrychleji, s bílými klouby a široce otevřenýma očima.
To, co nás dnes odlišuje od těchto raných pionýrů rychlé jízdy, je schopnost dělat to mnohem bezpečněji, vědouce, že pravděpodobně také nerozbijete vůz. Proto jsme s rozumným, ale ne absurdním rozpočtem ve výši 10 000 liber sestavili seznam nejlepších možností, jaké si dokážeme představit, abychom se jeli rychle a dobře bavit. Protože v elektrické a/nebo autonomní budoucnosti by mohlo chybět možností jako ty…
Nejlepší rychlé vozy za méně než 10 000 liber
Jaguar XFR
Začínáme teprve vidět, jak tyto svalnaté Jaguary rapidně klesají pod hranici 10 000 liber, což je docela vzrušující. Proč? Protože tento vypadající rozumný sedan je vybavený výkonným 5,0litrovým V8 motorem se kompresorem pro dodatečný šmrnc – což dává výkon 503 koní a dost hysterický zrychlení jako v Spaceballs, kdy přepnou do rychlosti Ludaicrous.
Na rozdíl od toho, interiér připomíná blenheimský palác s osazeným volantem a převodový tunel nemá nic umělého jako páka řazení nebo ruční brzda, které by kazily jeho plynulé linie, jen náznaky tlačítek a šepot kouzel.
Model, který vidíte, je nazýván Jaguar X250, vyráběný v letech 2009-2015, a upřímně řečeno, je to kompletní blázen. Může vypadat jako nudný diesel bankovního manažera, ale na tom právě záleží. Nikdo by si nemyslel, že máte podvodné plány, dokud vaše dvacetipalcová kola nezanechají stopu odstartování za světly.
Aktuální cena: 9 995 liber
BMW Z4 (E85)
Máme hodně vzpomínek na první generaci Z4. Jako nástupce Z3 to byla docela zajímavá budoucnost; Z3 měla klasický roadster profil jako E-Type – dlouhá přední část, zadní kabina, krátký zadek – a Z4 stavěl na těchto klasických stylistických bodech, míchal vzorec s veškerým přílivem neočekávaných linii a doslova podivných designových prvků (jako je místo na předních blatnících, kde se zdá, že emblém BMW byl nalepen, aby odvedl pozornost od všech náhodných záhybů kolem něj).
Kabriolet byl uveden na trh v roce 2002 s motory o objemu 2,5 nebo 3,0 litru, a pak se stalo ještě zajímavější s poválečnými modely 2006. Byla provedena facelifted LCI, přechod od šestiválcového motoru M54 na novější N52, což byl dobrý tah, a také mechanika prošla drobnými úpravami; pokud narazíte na 3.0si, dostanete 261 koní! Hodně výkonu za ty peníze.
Aktuální cena: 7 500 liber
MINI Cooper S (R53)
Představte si bláznivou jízdu po venkovské silnici rychlostí, zatímco soupeříte s ohromující hukotem letadlovýho motoru. To je jízda v autě Cooper S R53 s úžasným pólovým kotoučem na kompresoru a každý by to měl zkusit.
Tyto vozy se dostávají do fáze, kdy je lidé začínají sbírat a považovat za moderní klasicistní, a víte, co to znamená – ceny začnou stoupat a stane se to rychle. Ale v současné době stále můžete najít skutečně pečlivý exemplář za přibližně 5 000 liber, a zbytek rozpočtu můžete vložit do přeměny na opravdovou zbraň pro jízdu zatáčkami.
Začněte s 17% pólovým kotoučem na kompresoru, přidejte k tomu vylepšený horní mezichladič a chladnější svíčky, a zlepšete průtok vzduchu do a z motoru dobrým sáním a výfukovým systémem. Nyní se přiblížíte výkonu kolem 210 koní – slušný přírůstek oproti standardním 170. Potom můžete osvěžit podvozek, instalováním lepších brzd (větší brzdy z pozdějšího R56 se snadno instalují), sadou coilovers, tlustší stabilizační příčkou a opravdovým nastavením pro rychlé jízdy. Pokud najdete…
[ad_2]
Původní příspěvek