Porsche bylo znovu zachyceno během testů prototypu Taycan s prvky, které obvykle najdeme ve vrcholné třídě GT sportovních vozů této značky.
Dříve jsme publikovali špionážní fotografie aktualizovaného prototypu Taycan, který by se měl objevit letos a označuje polovinu životního cyklu tohoto elektrického sedanu a kombi. Prototyp zde však ukazuje něco zcela odlišného.
Po odstranění veškerých kamufláží předchozích prototypů nelze přehlédnout nové aerodynamické prvky, jako je přední spoiler delší délky, masivní boční prahy, zadní difuzor a zadní spoiler. Nový design přívodu vzduchu integrovaného s předním nárazníkem je poprvé také jasně vidět.
Na snímcích je také vidět, že za volantem sedí Lars Kern, který byl přítomen také při posledních testech na okruhu Nürburgring. To naznačuje, že prototyp je novou verzí výkonného modelu Taycan. Lars Kern je profesionální pilot Porsche, který je zodpovědný za mnoho oficiálních okruhových časů na okruhu Nürburgring. Právě on řídil Taycan Turbo S, který v létě loňského roku dosáhl času 7:33,35 na německé závodní dráze. Tesla od té doby dosáhla času 7:25,231 díky Modelu S Plaid s volitelným balíčkem Track Package a Rimac stanovil aktuální rekord okruhu pro výrobní elektrická vozidla s časem 7:05,298 minuty minulý měsíc s modelem Nevera.
Video z YouTube kanálu Car Spy Media naznačuje, že Porsche se může připravovat na pokus o překonání rekordu pro elektrická vozidla, nebo alespoň na stanovení oficiálního okruhového času pro novou verzi Taycan.
Porsche zatím nezveřejnilo, zda plánuje uvedení rychlejších verzí Taycan, i když se hovoří, že pracuje na výkonnější verzi se třemi motory, která by měla nejen konkurovat Tesle Plaidu, ale také Lucid Air Sapphire. Taková verze by mohla nést označení Taycan Turbo GT, podobně jako nejvyšší verze Cayenne Turbo GT.
Aktuálně nejvyšší verze Taycanu, Taycan Turbo S, má výkon 616 koní (dočasně dokonce 750 koní), což umožňuje zrychlení z 0 na 60 mph za 2,6 sekundy a dosažení maximální rychlosti přibližně 162 mph. Spekuluje se, že potenciální nová verze Taycanu by mohla mít výkon až 1000 koní, což by zkrátilo čas zrychlení z 0 na 60 mph na přibližně 2,0 sekundy a zvýšilo maximální rychlost na přibližně 200 mph.
Střední životní aktualizace bude zahrnovat pokročilejší matricové LED světlomety s jasnějším a přesnějším světelným vzorem ve všech verzích Taycanu. Pravděpodobně se také představí aktualizovaný multimediální systém.
[ad_2]
Původní zpráva