Informátoři z Motorsport.com/Autosport informovali, že 28letý De Vries, který byl rezervním jezdcem Toyoty v roce 2022, je připraven zaujmout místo v příští sezóně, které původně bylo pro něj plánováno již letos.
De Vries podepsal smlouvu na jízdu v autě č. 7 Toyota GR010 HYBRID Le Mans Hypercar v roce 2023, ale měl klauzuli umožňující mu nahradit místo v F1.
Pravděpodobně zaujme místo Jose Maria Lopeze v posádce č. 7 společně s Kamui Kobayashim a Mikem Conwayem v roce 2024.
Lopez měl být nahrazen De Vriesem v roce 2023, než holandský jezdec podepsal smlouvu s AlphaTauri.
Je známo, že Argentinský jezdec souhlasil pouze s jednoletým prodloužením smlouvy s Toyotou, která byla platná od roku 2017.
Toyota se nevyjádřila k možnosti podepsání závodní smlouvy s De Vriesem, který byl nahrazen v AlphaTauri Danielem Ricciardem před Grand Prix Maďarska v červenci.
Rob Leupen, ředitel týmu, tuto možnost minimalizoval ve svém rozhovoru pro Motorsport.com/Autosport dříve tento měsíc ve Fuji.
„Jsem stále v kontaktu s Nyckem, protože jsme oba Hollandové!“ žertoval Leupen. „Myslím si, že Nyck má mnoho možností, také odjel pro nás dobré testy.“
„Jsme také ve skvělé situaci s naším stávajícím týmem jezdců. Myslím si, že naše současná sestava jezdců je vynikající. Z tohoto pohledu nevidím problém.“
#7 Toyota Gazoo Racing Toyota GR010 – Hybrid: Mike Conway, Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez
Zdjęcie autorstwa: JEP / Motorsport Images
Zatímco López, který letos oslavil 40 let, nebyl si jistý svou budoucností v Toyotě pro další sezónu.
„Zatím ne,“ odpověděl López na otázku z Motorsport/Autosport ve Fuji, zda je si jistý svou budoucností v Toyotě. „Rád bych zůstal v tomto týmu, ale už nemám 20 let. Uvidíme. Je to ještě nerozhodnuto.“
V posledních letech Toyota oznámila sestavy jezdců WEC až koncem listopadu nebo začátkem prosince společně s dalšími sportovními aktivitami na nadcházející sezónu.
De Vries měl před svým povoláním do AlphaTauri v roce 2023 čelit závodu ve WEC a Formuli E a vypadalo to, že bude pokračovat ve druhé sérii s týmem Maserati MSG.
Zatím není jasné, zda se holandský jezdec, mistr Formule E ze sezóny 2020/2021, opět pokusí spojit obě série v příštím roce, ale poté by musel čelit možnému střetu mezi závodem WEC ve Spa a Berlin E-Prix.
[ad_2]
Původní článek