Je pravděpodobné, že Seagull pro svou další generaci mírně poroste, zejména proto, že BYD upravuje svou konstrukci nárazu pro bezpečnostní testy Euro NCAP – ačkoli Li přiznal, že náklady na přidání elektronických bezpečnostních systémů k modelu by mohly nakonec znamenat, že kupující budou muset přijmout hodnocení tří nebo čtyř hvězdiček (namísto pěti) za nižší cenu.
Li také ukončil měsíce spekulací potvrzením pro Auto Express, že další Seagull bude vyroben v pravostranném řízení s ohledem na britský trh. Předpokládáme, že se seminále dostane do obchodů zhruba ve čtvrtém čtvrtletí 2025.
Plán přivést další Seagull do Evropy je součástí širší strategie, která uvidí BYD expandovat daleko za svou současnou čínskou výrobní základnu. Společnost v současnosti zakládá továrnu v Brazílii a nedávno zveřejnila plán postavit závod v Maďarsku. Li naznačil, že další výrobní závody budou rychle přidány, včetně potenciálně dalšího evropského zařízení.
„Před koncem roku oznámíme další tři nebo čtyři výrobní továrny po celém světě,“ řekl Li. „Jedna může být v Mexiku, ve středu nebo na jihu Mexika, abychom se zaměřili především na mexický trh. Ostatní dvě budou v různých regionech. V Evropě možná jedno zařízení nestačí.“
Li uvedl, že ještě nebylo rozhodnuto, kde by mohl být založen druhý evropský závod. Když byla přímo dotázána, zda, jak se šuškalo dříve na jaře, BYD jedná s italskou vládou o založení továrny, odpověděla: „Ještě ne. Existuje šance, že se to může stát nejen v Itálii. Může to být ve Španělsku, dokonce v Německu, ve Francii; může to být v jakékoli jiné zemi. Jakmile uvidíme, že je kapacita potřebná, půjdeme od země k zemi a vyhodnotíme, která je nejvhodnější. Ale zatím jsme v tomto stadiu ještě ne.“