Závěry
Jsme spokojeni s poslední verzí TT a nemůžeme se dočkat, až motor dosáhne plného výkonu a zažijeme opravdovou radost z jízdy. Je málo věcí, které bychom na tomto roadsteru mohli skutečně vytknout, kromě několika kosmetických detailů.
- Najeto: 358
- Ekonomicita: 32,9 mpg
To, co ihned upoutá pozornost na poslední edici Audi TT Roadster, je pravděpodobně to samé, co definovalo TT od jeho debutu v roce 1998: vzhled. Navzdory mnoha aktualizacím během posledních čtvrt století, z nichž ne všechny byly stejně úspěšné, je to stále skvělý automobil na pohled. Stále ohromuje svým stylem a design skutečně zlepšuje všechno o pár stupňů.
Lidé, kteří ho vidí, se neptají, jak je to řídit. Místo toho vyjadřují svůj názor na jeho styl, barvu lak a 20palcová kola. A většina lidí, se kterými jsem se setkal během prvních pár týdnů „vlastnictví“, se líbí vzhled našeho TT Roadstera.
Včetně mě, i když dle mého názoru by vypadala ještě lépe bez přidání zadního spoileru, bez kterého by tato verze Final Edition vypadala ještě lépe. To však nehraje roli, protože zbytek tohoto Audi má tolik výhod, že mohu odpustit přidání jednoho malého kusu nepotřebného plastu na karoserii.
Více recenzí
Skupinové testy automobilů
Podrobné recenze
Silniční testy
Testy ojetých vozů
Zvolili jsme verzi 40 TFSI, která je nejblíže původnímu TT. Je poháněn stejným přeplňovaným 2,0litrovým motorem, který najdeme v mnoha modelech Audi a VW, ale abychom byli jasný, generuje o 48 koní méně výkonu než Golf GTI, s „pouhými“ 194 koni aTo znamená, že náš TT Roadster není tak rychlý, i když doufám, že má dostatek výkonu k rozproudění skvělého podvozku poháněného předními koly, o čemž se dozvím více později: motor má stále méně než 400 mil, takže ho přehnaně nepronásleduji. Proto průměrná spotřeba je 32,4 mpg – pro benzinové auto s deklarovaným časem zrychlení 0-62 mph za 6,9 sekundy to není špatné, podle mě.
Také jsme nevybrali bohaté vybavení, protože to není nutné a upřímně řečeno, nelze ho použít ve verzi Final Edition TT. Jako finální model automobilka vybavila auto bohatou standardní výbavou, takže jsme jako možnosti zvolili pouze kovový lak Tango Red (který je bezplatný), Comfort and Sound Package v hodnotě 1 495 liber (včetně vysoce kvalitního zvukového systému B&O), parkovací senzory vpředu a vzadu (také bez dodatečných nákladů) a vyhřívané sedadla pro hlavu za 495 liber.
Celková cena včetně dodatečného vybavení je 47 640 liber. Na jednu stranu to zní docela hodně, vzhledem k poměrně malému množství technologií v TT; nemá velký centrální dotykový displej pro zábavu, adaptivní tempomat ani stopu systému upozorňování na překročení přechodové čáry. Na druhou stranu však málo jaké vozy v této cenové kategorii přitahují tolik pozornosti a schválení a pokud jde o kvalitu zpracování, je TT stále vzácným klenotem. Zavírání dveří se vyznačuje neobvyklou přesností a drahým provedením, jako by automobil byl šperkem. Ve skutečnosti má celý kokpit velmi luxusní dojem pro automobil v této cenové kategorii.
Potřebujete prodat své auto?
Najděte nejlepší nabídku mezi více než 5 000+ prodejci. Je to tak snadné.
Sedadla jsou také skvělá, s částečným alcantarovým obklopením, které vypadá skvěle a nabízí skvělou rovnováhu mezi komfortem a oporou. A také se mi líbí skutečnost, že zde není středový dotykový displej. Všechny informace jsou zobrazeny pouze pro řidiče pomocí velké a přepínatelné TFT matrice, která slouží také jako hlavní otáčkoměr a multimediální displej. To znamená, že všechno – telefon, navigace, komunikace, nastavení vozu a rádio – je přímo před vámi.
Proto i když zde není hlavový displej HUD (Head-Up Display) ve verzi TT Final Edition, vůbec mi nechybí. Mít veškeré informace v dosahu zraku řidiče umožňuje se mnohem více soustředit na to, co je před vámi, místo na dotykovém displeji na levé straně. Tento koncept designu funguje mnohem lépe než středový dotykový displej z mnoha důvodů, jak pro řidiče, tak pro mě, což mě přivádí k zamyšlení, proč dnes tak všichni toužíme po středu vozu.
Ale ať už motor nabere na tachometru ještě několik dalších mil, jsem si jistý, že si užiju jízdu s větší vervou. Přesto jsem s tímto vozem docela spokojen, líbí se mi jeho vzhled, obdivuji kvalitu interiéru, geniální elektrickou střechu, přesné řízení, silné brzdy, slušné jízdní vlastnosti, dokonce i jeho zavazadlový prostor. Zatím se mi na tomto voze líbí vše, s výjimkou zadního spoileru.
Model: | Audi TT Roadster Final Edition 40 TFSI S Tronic |
V flotile od: | Srpen 2023 |
Nová cena: | 45 650 liber (47 640 liber) |
Motor: | 2,0litrový, 4válcový, přeplňovaný, 194 HP |
Emise CO2/daň: | 164 g/km/570 liber |
Opcie: | Kovový lak Tango Red (0 liber), Komfortní a zvukový balíček (1495 liber), Parkovací senzory vzadu a vpředu (0 liber), Vyhřívání sedadel pro hlavu (495 liber) |
Pojištění*: | Skupina: 43 Výpočet: 649 liber |
Najeto: | 385 mil |
Ekonomicita: | 32,9 mpg |
Nějaké problémy? | Zatím žádné |
*Výpočet pojištění prostřednictvím standardní organizace AA (0800 107 0680) pro 42letého řidiče z Banbury, Oxon, s třemi trestnými body.
[ad_2]
Původní článek