• Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10
  • Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10

Brown sympatizuje s týmem Williams F1, ale varuje před utrácením peněz

Jan Novak podle Jan Novak
na adrese Motorismus
0
23
AKCIE
205
VIEWS
Sdílet na FacebookuSdílet na TwitterzeSdílet na Pinterest

Nový šéf týmu Williams, James Vowles, se zaníceně snaží najít způsob, jak dohonit ostatní týmy na zastaralém základě v Grove.

Podle finančních pravidel Formule 1 mají týmy právo na 36 milionů dolarů na čtyřleté období na investice do kapitálových výdajů, s výjimkou aerodynamických tunelů.

Ale podle Vowlese je tato částka rozhodně nedostatečná, pokud má Williams dohonit špičkové týmy F1.

Dosud však jednání směřující k nalezení řešení nepřinesla žádné výsledky a konkurenční týmy se ochotně snažily zvýšit svůj podíl, pokud by se mělo udělat jakékoliv ústupky ve prospěch Williamsa.

„Některé týmy se rozhodly využít této příležitosti a říct: ale ve skutečnosti bychom si přáli mít trochu větší kapitálové výdaje,“ popsala jednání šéfka Mercedesu, Toto Wolff.

Brown z McLarenu říká, že se „sympatizuje“ s situací Williamsa, ale varuje, že jakékoliv řešení pro tým nesmí vést k dalšímu rozhazování peněz.

„Obecně nejsem zastáncem většího přidělení. Sympatizuji a jsem ochoten spolupracovat na dohonění Williamsa,“ uvedl Brown v rozhovoru se servisem Motorsport-Total.

„Problém spočívá v tom, že když se tohle objevilo, přidaly se všechny ostatní týmy, které si chtěly také něco přivlastnit a řekly: ‚No dobře, já taky chci něco‘.

Vowles starał się o większy przydział wydatków kapitałowych, aby umożliwić Williamsowi zniwelowanie luki infrastrukturalnej wobec czołowych zespołów

Vowles starał się o większy przydział wydatków kapitałowych, aby umożliwić Williamsowi zniwelowanie luki infrastrukturalnej wobec czołowych zespołów

Fotografie: Williams

„To, co mělo původně být Williamsovou žádostí o dohonění ztrát, se proměnilo v jednání o tom, zda všichni dostaneme od 70 do 90 milionů“.

Podle Browna bude obtížné najít jedno řešení pro Williamsa, protože soupeřící týmy ze středu pole jednoduše argumentují, že Williams bude moci nejen připojit se k nim, ale dokonce je předstihne díky novým zařízením.

„Problém spočívá v tom, že pokud Williams dohoní soupeře, některé týmy řeknou: ‚Ano, ale jejich vybavení je novější než moje, takže chci být na jejich úrovni‘.

„Takže nevím, jak k tomu přistupovat. Mám sympatie k situaci Williamsa, jsem jejím zastáncem, ale ne pokud to otevře cestu k rozhazování peněz. A to se začíná dít.

Také si přečtěte:

„To, co mělo původně být ‚pomozme Williamsovi‘, se změnilo v to, že polovina týmů chtěla víc peněz. Polovina týmů nechtěla nic zvýšit.

„Zásadně jsem proti větším výdajům jen proto, že máme větší zdroje. To jen způsobí další válku výdajů.

Žertovně dodal: „Myslím, že důvodem, proč je sport teď tak konkurenceschopný, kromě Maxe [Verstappena], je účinnost omezování rozpočtu.

„Kdybychom vyškrtali Maxe, měli bychom 5 nebo 6 týmů, které už vyhrály. Musíme dát omezení rozpočtu Maxově pravé noze!“

Oryginalny artykuł

Štítky: BrownCapExspendingspreesympatheticwarnsWILLIAMS
Jan Novak

Jan Novak

Osobně vlastník BMW e46 M62B44 V8. Fanoušek atmosférických motorů, pravý petrolhead od narození. Máma mi vždycky říkala, že v budoucnu budu jezdcem F1 a stále věřím, že její sny se stanou skutečností!

Následující příspěvek
10 NEJPOSLOUCHANĚJŠÍCH PÍSNÍ V AUTĚ

10 NEJPOSLOUCHANĚJŠÍCH PÍSNÍ V AUTĚ

Zanechat odpověď Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

INZERCE

Podobné články

McLaren nedosáhl ani 50 % toho, co chce od svého Formule 1 vozidla MCL60

McLaren nedosáhl ani 50 % toho, co chce od svého Formule 1 vozidla MCL60

6 Říjen, 2023