• Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10
  • Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10

Ericsson opouští Ganassi na úkor Andretti v nové mnohaleté smlouvě IndyCar · RaceFans

Jan Novak podle Jan Novak
na adrese Motorismus
0
30
AKCIE
269
VIEWS
Sdílet na FacebookuSdílet na TwitterzeSdílet na Pinterest

Marcus Ericsson, vítěz Indianapolis 500, opustí tým Chip Ganassi Racing na konci tohoto roku po čtyřech sezonách strávených v jejich IndyCarovém týmu a přestěhuje se do Andretti Autosportu pro sezónu 2024.

Ericsson závodil ve Formuli 1 v letech 2014 až 2018, s nejlepším umístěním – osmým místem. V roce 2019 přešel do IndyCar s týmem Schmidt Peterson Motorsports.

V jeho debutové sezóně získal jedno pódium a poté se připojil k Ganassi. Během svých 61 startů s nimi Ericsson vyhrál čtyři závody, včetně Indianapolis 500 v roce 2022, a získal pět dalších pódiových umístění. V současnosti se umisťuje na šesté pozici v hodnocení, stejně jako v předešlých dvou letech.

„Jsem velmi šťastný a hrdý, že se připojuji k týmu Andretti Autosport v příští sezóně,“ řekl Ericsson. „Andretti je jedno z nejlegendárnějších jmen v motorsportu, takže to určitě splňuje mé sny, že se k tomuto týmu přidávám.“

„Je to velmi vzrušující nová kapitola mé kariéry a nemůžu se dočkat společné práce na dosažení našich cílů. Před námi jsou vzrušující časy a jsem vděčný za tuto příležitost,“ dodal.

V současnosti má Andretti čtyři vozy, které soutěží v sérii Indycar, z nichž dva jsou společně přihlášeny jinými týmy. Příští rok tým ponechá tento čtyřvozový model.

Vůz Coltona Herty je přihlášen pod názvem Andretti Autosport s Curb-Agajanian a je spojen s Andretti až do roku 2027. Kyle Kirkwood se letos připojil k týmu a již bylo potvrzeno, že zde zůstane pro sezónu 2024.

Romain Grosjean jezdí třetím vozem týmu a naznačil, že příští rok také bude závodit v sérii IndyCar, přestože je také zavázán k jízdě novým hypervozeb Lamborghini jako jedním z jejich továrních jezdců. Devlin DeFrancesco řídí vůz Andretti Steinbrenner Autosportu a jeho smlouva vyprší na konci této sezóny. Andretti hledá platícího jezdce pro tento vůz, který byl po mnoho let obsazen jezdci, kteří přinášeli peníze týmu.

V oznámení o Ericssonově příchodu se nespecifikuje, kterého z těchto dvou jezdců může nahradit, ale potvrzuje, že má podepsanou mnohaletou smlouvu.

„Stejně jako všichni ostatní jsme pečlivě sledovali úspěch Marcuse v sérii IndyCar a byli jsme ohromeni, jak rychle dokázal, že patří k špičce v tom, co lze považovat za nejkonkurenceschopnější startovní pole v historii IndyCar“ řekl šéf týmu Michael Andretti.

„Není tajemstvím, že chceme vyhrávat závody a mistrovství a k tomu potřebujeme jezdce jako Marcus, kteří mají ten přirozený talent a odhodlání. Jsme nadšení přístupem k vítězství, který Marcus přináší na stůl, a nemohu se dočkat, co nám přinese příští sezóna,“ dodal.

Reklama | Zostań wspierającym RaceFans i korzystaj bez reklam

IndyCar

Przejrzyj wszystkie artykuły na temat IndyCar

Původní článek

Štítky: Motorsport
Jan Novak

Jan Novak

Osobně vlastník BMW e46 M62B44 V8. Fanoušek atmosférických motorů, pravý petrolhead od narození. Máma mi vždycky říkala, že v budoucnu budu jezdcem F1 a stále věřím, že její sny se stanou skutečností!

Následující příspěvek
Vasseur „nikdy nepřijme“ potřebu zaměstnání nových pracovníků Ferrari pro zlepšení výsledků ve Formuli 1

Vasseur "nikdy nepřijme" potřebu zaměstnání nových pracovníků Ferrari pro zlepšení výsledků ve Formuli 1

Zanechat odpověď Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

INZERCE

Podobné články

Audi TT Roadster Final Edition: recenze dlouhodobého testu

Audi TT Roadster Final Edition: recenze dlouhodobého testu

6 Říjen, 2023