• Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10
  • Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10

Mercedes-AMG C 63 a E 63 nebudou mít další motor V8, potvrzuje CEO

Jan Novak podle Jan Novak
na adrese Tuning
0
23
AKCIE
207
VIEWS
Sdílet na FacebookuSdílet na TwitterzeSdílet na Pinterest


Začaly se šířit zvěsti, že Mercedes-AMG C 63 a E 63 opět budou nabízet motor V8 v pozdějších letech 2020. Máme špatnou zprávu, pokud jste začali šetřit: jeden z hlavních představitelů ve společnosti potvrdil, že osmiválcový motor se nevrátí.

Michel Schiebe, generální ředitel společnosti Mercedes-AMG, „definitivně“ popřel zprávu v rozhovoru pro The Drive. To znamená, že čtyřválcový hybridní pohon, který pohání nejnovější generaci C 63 (a nahradil předchozí model, který byl poháněn rozhodným čtyřlitrovým motorem V8), je tady, aby zůstal. Co se týče modelu E 63, další generace ještě nebyla představena, ale všeobecně se předpokládá, že dostane hybridní pohon založený na šestiválcovém motoru R6.

„Nemám rád mluvit o jiných výrobcích, ale zdá se, že na trhu se nyní objevuje mnohem více výkonných hybridů. Nebo, minimálně byly oznámeny. Takže si myslím, že jsme měli pravdu, když jsme řekli ‚jděme tímto směrem‘.“ – dodal.

I když tento přístup zmiňuje dobrý bod, přechod na hybridní pohon neznamená nutně použití motoru s menším objemem. Neoznámený model BMW M5, který bude k dispozici jako sedan a jako kombi označované jako Touring, podle nepotvrzených zpráv bude využívat hybridního systému založeného na dvojitě přeplňovaném osmiválcovém motoru o objemu 4,4 litru. Podle téže zprávy bude výkon těchto motorů činit kolem 718 koní.

Předchozí zpráva uvádí dvě anonymní a nezávislé zaměstnance společnosti AMG jako zdroj. Také se uvádí, že upravené modely třídy C a E měly dostat verzi dvojitě přeplňovaného čtyřlitrového motoru (interně nazývaného M177), který je v současnosti v modelech GT 63 a S 63 AMG, mimo jiné, i když by motor musel být upraven, aby splňoval budoucí emisní předpisy Euro 7. Zpráva uvádí, že žádný z těchto vozů nebyl navržen s ohledem na osmiválcový motor, ale jeho umístění by vyžadovalo jen „malé změny karoserie“.

Související video:

Oryginalny příspěvek

Štítky: Mercedes-AMG C 63V8
Jan Novak

Jan Novak

Osobně vlastník BMW e46 M62B44 V8. Fanoušek atmosférických motorů, pravý petrolhead od narození. Máma mi vždycky říkala, že v budoucnu budu jezdcem F1 a stále věřím, že její sny se stanou skutečností!

Následující příspěvek
Hodnota trhu VinFast je vyšší než GM, Mercedes-Benz, Ford a Rivian

Hodnota trhu VinFast je vyšší než GM, Mercedes-Benz, Ford a Rivian

Zanechat odpověď Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

INZERCE

Podobné články

Brown sympatizuje s týmem Williams F1, ale varuje před utrácením peněz

Brown sympatizuje s týmem Williams F1, ale varuje před utrácením peněz

6 Říjen, 2023