• Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10
  • Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10

Nový model Renault Trafic E-Tech 2024 sází na to, že se stane ideálním nástrojem pro životní prostředí vědomé řemeslníky

podle
na adrese Auto Novinky
0
30
AKCIE
270
VIEWS
Sdílet na FacebookuSdílet na TwitterzeSdílet na Pinterest

[ad_1]

Renault dlouhodobě vyrábí elektrické dodávky s modely Kangoo a Master, ale středně velká elektrická dodávka trvala dlouho. Nyní jsou již známy ceny nového modelu Renault Trafic E-Tech.

Tato nová středně velká elektrická dodávka je k dispozici k předobjednání, oficiální prodej začíná v červnu a první dodávky se očekávají od září. K dispozici je pouze jedno bateriové pohon, ale můžete si vybrat ze tří karosářských verzí, včetně modelu s vysokou střechou, který je podle Renaultu jedinečnou nabídkou na trhu ve Velké Británii, i když je také k dispozici model Maxus e-Deliver 7 s vysokou střechou.

Elektrický model je založen na současné verzi Trafic s dieselovým motorem a vypadá docela podobně, s výjimkou některých nových LED světlometů, přepracované mřížky a nové přední nárazníku.

Přední náprava je vybavena 99bhp elektromotorem s točivým momentem 210 Nm. Síla je dodávána z baterie o kapacitě 52 kWh, což je podle Renaultu dostatečné pro maximální dojezd 186 mil. Konkurenční středně velké dodávky na elektrický pohon od skupiny Stellantis mohou jet dál, ale to s větší – a dražší – baterií o kapacitě 75 kWh.

Maximální nabíjecí výkon 50kW v režimu stejnosměrného dobíjení dokáže nabít vybitou baterii Trafic E-Tech na plný výkon za jednu hodinu. Renault také poskytuje osmiletou záruku na baterii do 100 000 mil a pokud se zdraví baterie sníží pod 70 procent, budou bezplatně vyměněny.

Cena začíná od 34 500 liber plus DPH a po udělení vládní dotace ve výši 5 000 liber za plug-in dodávku začíná Trafic v provedení SL30 E-Tech, pokračuje na delším rozvoru náprav LL30 za 35 250 liber a pak na modelu s vysokou střechou LH30 za 36 250 liber. Pro všechny karosárské verze je k dispozici pouze jedna úroveň výbavy – Advance. Standardně získáte osmipalcový dotykový displej s bezdrátovou konektivitou smartphonů spolu s Android Auto a Apple CarPlay. Jsou také zahrnuty zadní parkovací senzory, tempomat, adaptivní regulace rychlosti, asistent nouzové brzdy, varování při opuštění pruhu a upozornění na pozornost řidiče.

V interiéru je sedmipalcový displej řidiče, klimatizace a sklopná středová sedačka „mobilní kancelář“ vpředu. K dispozici je možnost přidat klimatizaci, vyhřívané sedadla, parkovací senzory 360 stupňů, zadní parkovací kameru, asistent automatických dálkových světel, automatické stěrače a varování o slepých úhlech. Kabina také nabízí 88 litrů úložného prostoru s 19,7 litru v centrální konzole, 14,6 litru ve dveřích a 54 litrů na sedadle.

Jsou k dispozici dvě délky karoserie (5,08 m a 5,48 m) a dvě výšky (1,96 m a 2,49 m), vytvářející nákladový prostor od 5,8 do 8,9 kubických metrů. Vedle standardní karosářské verze je k dispozici verze s delším rozvorem náprav, která díky možnosti prostrkávání nákladu umožňuje přepravu až 4,15 metru dlouhých nákladů. Tažná kapacita je až 920 kg, zatímco maximální užitečné zatížení pro Trafic E-Tech je uváděno jako 1 222 kg.

Klikněte zde pro náš seznam nejlepších elektrických dodávek…

[ad_2]

Odkaz na původní článek

Štítky: aimsenvironmentallyconsciousETechidealRenaultTooltradespeopleTrafic

Následující příspěvek
Lopez didn’t look for another Hypercar drive after losing Toyota WEC seat

Lopez didn't look for another Hypercar drive after losing Toyota WEC seat

Zanechat odpověď Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

INZERCE

Podobné články

GMS Racing ukončí činnost svých týmů v sérii NASCAR Truck

GMS Racing ukončí činnost svých týmů v sérii NASCAR Truck

10 Říjen, 2023