Po prvním odhalení hry EA SPORTS WRC byly zveřejněny další informace. Poprvé byla představena hratelnost ve zahajovacím videu, které moderovala novinářka World Rally Championship, Molly Petit, která se nakonec stane také hlasem ve hře.
Již dříve bylo potvrzeno, že hra bude využívat grafický engine Unreal Engine a řízení vozidel bude založeno na vývoji fyziky z hry DiRT Rally 2.0. Plný seznam vozidel je nyní hotový. Nyní však víme více o dostupných lokalizacích, navigátorech pro řidiče a máme první pohled na úseky z perspektivy řidiče.
Návrh úseků získává na síle
Hlavním důvodem použití Unreal Engine místo vlastního Ego engine od vývojáře Codemasters je možnost vytvářet větší úseky.
Nová hra bude obsahovat více než 600 km unikátních silnic a více než 200 úseků. Teoreticky jsou nejdelší úseky mnohem delší než v předchozí hře DiRT Rally 2.0, kde nejdelší úsek měřil asi 13 km, tedy více než dvojnásobek délky.
Každá lokalita vypadá různě a panoráma u úseků je přesné až do krajních mezí. Navzdory tomu, že prostředí působí rozlehlým dojmem, jsou některé trasy velmi úzké a zrádné.
Co se týče jejich autentičnosti, stále není jisté, zda jsou celé úseky replikovány jedna ku jedné, nebo jen určité části skutečných oblastí. Po předchozím ukázání skoku Fafe, ke kterému došlo dříve tento měsíc, je nyní také představen vrchol horského průsmyku Col de Turini z Rallye Monte Carlo.
Roční období
Sezóna je obecný název pro určitý druh body systému zkušeností ve moderních hrách, a tady máme také balíček Rally Pass, který zní jako takový systém. Nicméně tady hovoříme o ročních obdobích během roku s různým počasím.
V hře budou zobrazena roční období: jaro, léto, podzim a zima, což znamená, že vegetace a stromy kolem úseku se jim budou přizpůsobovat. Ve zkušebním videu lze vidět záběr, který ukazuje čtyři roční období ve stejné lokalitě.
Jak budou využity ve hře v režimu kariéry, zatím není jasné, ale předpokládáme, že při vytváření vlastních událostí ve klubech například bude možné přepínat mezi čtyřmi možnostmi.
Dynamický systém řízení
Jak bychom mohli očekávat, Electronic Arts nazývá herní funkce velkým názvem – například Precision Handling ve F1 23 v podstatě znamená, že vývojářský tým zjednodušil řízení automobilu pomocí ovladače.
Zde máme Dynamický systém řízení, který v praxi znamená simulaci fyziky vozidla z DiRT Rally 2.0 – což nás velmi zaujalo – ale zdokonalenou a zejména schopnou větších efektů na asfaltových úsecích.
Pro začátečníky jsou také k dispozici další asistence, včetně kontroly trakce, která snižuje prokluz kola, omezovače plynu, které brání předčasnému přidávání plynu, a kontrolu stability, která brání bočním pohybům.
Budou k dispozici dva systémy pace note, které vám jezdec přednese. Tradiční číselný systém zdůrazňuje odhadovanou rychlost v každém zatáčce, zatímco přístupnější systém popisuje stupeň obtížnosti přicházející zatáčky.
Nejvyšší úroveň hybridních vozů Rally1 (Hyundai, Toyota a M-Sport Ford) bude využívat systém boost, který je známý ze skutečného světa.
Zvláštním shodným okolnostem je, že ve hře se to nazývá „poloha plynu“, což neodpovídá realitě – ve skutečnosti existují mapy, které určují, jak je boost používán. U dostupných přednastavení – agresivního, vyváženého a opatrného – jsme zvědavi, jak ovlivňují výkonnost vozidla nebo požadovaný styl jízdy.
EA SPORTS WRC bude vydáno 3. listopadu 2023 pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S. Více podrobností o konkrétních herních režimech má být odhaleno příští týden.
[ad_2]
Odkaz na originální článek