• Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10
  • Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10

Rockenfeller doufá v dalších úspěších po nejlepším výsledku v kariéře v NASCAR Cup

Jan Novak podle Jan Novak
na adrese Motorismus
0
32
AKCIE
292
VIEWS
Sdílet na FacebookuSdílet na TwitterzeSdílet na Pinterest

Dvojnásobný vítěz Le Mans a bývalý šampion DTM se stal neočekávanou náhradou za jezdce týmu Legacy Motor Club ve dvou posledních závodech – před dvěma týdny na okruhu Indy a následně minulou neděli na Watkins Glen (N.Y.) International.

NASCAR dočasně pozastavilo původního jezdce týmu Noaha Gragsona a on sám se od té doby obrátil na organizaci s žádostí o uvolnění, které mu bylo uděleno.

Rockenfeller, který byl jedním ze tří jezdců představujících NASCAR v závodě 24h Le Mans letos, přesáhl pokutu za překročení rychlostního limitu v servisní zóně v Indianapolis a skončil na 24. místě.

V druhý týden v řadě vede Next Gen NASCAR vylepšil jeho výkon, umístěním na 21. místě – nejlepším startem v závodě Cup – a nakonec skončil na 19. pozici.

Stejně jako v závodě v Indianapolis, Rockenfeller měl problémy v servisní zóně v Watkins Glen. Jeho tým měl potíže při zastavení na jednom ze stanovišť a ztratil osm pozic.

Stejně jako v závodě v Indianapolis, závod v Watkins Glen probíhal pouze za jednoho žlutého vlajkového praporce a skončil dlouhým úsekem jízdy za zelenou vlajkou. Přesto se mu podařilo získat tři pozice na posledním kole, což mu přineslo nejlepší výsledek v kariéře v závodě Cup.

„Začínat z 21. místa a skončit na 19. určitě nebylo to, na co jsme se spoléhali, ani na co jsem se já spoléhal“ řekl 39letý Rockenfeller. „Během první zastávky jsme měli problém na levé straně s zdvihacím mechanismem a ztratili jsme hodně času. Pravděpodobně nás to stálo osm pozic, ale to se prostě stává.

„Auto bylo obtížné ovládat, ale určitě jsme se hodně naučili během závodu. Poslední segment, řekl bych, že po restartu jsme byli docela v pořádku. Ke konci jsem se prostě držel. Získat tři pozice na posledním kole bylo hezké a přineslo mi místo v první dvacítce, což je nakonec můj nejlepší výsledek.“

„Děkuji týmu a všem za možnost sednout si do auta a snažit se dělat všechno co nejlépe. Doufám, že se vrátím.“

Ikdyž smlouva ještě není finální, Rockenfeller jednal o tom, že bude řídit číslo 42 pro LMC v závodě Cup na trati Charlotte Roval 8. října, na které jel minulou sezónu pro tým Spire Motorsports.

To by mu dalo pět startů v Cupu za dva roky a pokaždé by zlepšoval své umístění v závodě.

Rockenfeller uvedl, že „nemá pochyb“, že další týdny řízení v Cupu mu pomohly v rozvoji.

„Jste více soustředění s týmem a lépe komunikujete a rozumíte“ řekl. „Je to prostě otázkou času. Závodíte proti nejlepším z nejlepších tady. Vidíte, že jedni kluci můžou v jednom týdnu být na špičce a v dalším můžete být uprostřed pole nebo za nimi. Je to velmi vyrovnané.

„Bylo pro mě dobré mít další závodní týdny. Dostali jsme se vpřed, i když ne tak dobře, jak bychom si přáli, ale myslím, že mě to víc připravuje na závod. Je to prostě otázkou času.

„Jsem šťastný, že jsme udělali pokrok – je to dobré jak pro tým, tak pro mě.“

Oryginalny článek

Štítky: MotorsportNASCARRockenfeller
Jan Novak

Jan Novak

Osobně vlastník BMW e46 M62B44 V8. Fanoušek atmosférických motorů, pravý petrolhead od narození. Máma mi vždycky říkala, že v budoucnu budu jezdcem F1 a stále věřím, že její sny se stanou skutečností!

Následující příspěvek
Hyundai využije říjnového žolíka k vylepšení balíčku WRC

Hyundai využije říjnového žolíka k vylepšení balíčku WRC

Zanechat odpověď Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

INZERCE

Podobné články

Nová recenze vozidla Ferrari SF90 XX Stradale: duchovní nástupce legendárního modelu F40

Nová recenze vozidla Ferrari SF90 XX Stradale: duchovní nástupce legendárního modelu F40

15 Listopad, 2023