• Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10
  • Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10

Sainz nejrychlejší s náskokem 0,018 s před Leclercem ve FP2

Jan Novak podle Jan Novak
na adrese Motorismus
0
23
AKCIE
207
VIEWS
Sdílet na FacebookuSdílet na TwitterzeSdílet na Pinterest


Monzský pole-sitter dosáhl času 1:32.120 a tímto vedením ukončil část tréninku na měkkých pneumatikách, kterou svedl s Leclercem, přestože Sainzovův první a druhý sektor byl horší.

FP2 bylo naplánováno na stejnou dobu jako kvalifikace a závod, a proto byl považován za jediný reprezentativní tréninkový trénink, protože se trať ochladila pod noční oblohou.

Leclerc dosáhl nejlepšího času s medium pneumatikami a překonal Sainzovo vedení o necelou čtvrtinu sekundy, přestože Španěl ve velké části tréninku dominuje na předních pozicích.

Předtím Sainz překonal dočasnou hvězdu Fernanda Alonsa s časem 1:33.303, který snížil na 1:33.213 na svém dalším letu, ale Leclerc byl první pod hranicí 1:33 svým časem 1:32.974.

Následovala krátká přestávka a pak se jezdci vrátili na trať na měkkých pneumatikách, aby simulovali své kvalifikační jízdy v měnících se podmínkách trati.

Sainz byl před Leclercem na trati a musel znášet, že jeho první dva sektory byly těsně přešednuté Monegaskem, ale přesto stanovil metu 1:32.120.

Leclerc poté udělal chybu v zatáčkách 18 a 19 a při přejetí startovní čáry se nepatrně přejetím obrubníku, což ho stálo malý náskok, který si vybudoval, a nechal ho za sebou o 0,018 sekundy.

Ferrari zajelo druhé kolo na měkkých pneumatikách, ale žádný z jezdců se nezlepšil a jejich časy zůstaly na špici časové tabule pro zbytek tréninku.

George Russell byl nejblíže jim s náskokem 0,235 sekundy, přestože měl několik nesprávných okamžiků s Mercedesem W14. Jeho výkon vyhnal Alonsa z top tři a dvojnásobný šampion se musel spokojit s čtvrtým místem celkově.

Čtyřnásobný vítěz Grand Prix v Singapuru, Lewis Hamilton, byl pátý nejrychlejší před Landem Norrisem z McLarenu, který byl plně vybaven nejnovějším balíčkem vylepšení od týmu Woking.

Mezitím Red Bully nenašly žádný zásadní tempa na předních příčkách a měly zejména problémy s nedotáčivou zadní částí auta. Na jednom ze svých prvních kol na medium pneumatikách se Verstappen nedokázal dostat ke vnitřku zatáčky 13 a při výjezdu se rozjel široko, protože si zapálil zadní pneumatiky.

Sergio Perez, jehož auto se také bolestně chování a stěžoval si, že „při každém brzdění mám pocit, že se srazím“, přesto vykazoval lepší výkon než jeho vedoucí jezdecký kolega.

Severští jezdci Kevin Magnussen a Valtteri Bottas se umístili ve špičce desítky, Fin byl doslova „masem“ v sendviči týmu Haas, protože Nico Hulkenberg obsadil 11. místo celkově.

Alex Albon obsadil poslední místo, když zajel své nejrychlejší kolo na tvrdých pneumatikách, protože problém s pohonnou jednotkou zajistil, že narozený v Londýně původem z Thajska nemohl zajet reprezentativní simulaci kvalifikace na měkkých pneumatikách.

Štítky: 0.018sFP2LeclercquickestSainz
Jan Novak

Jan Novak

Osobně vlastník BMW e46 M62B44 V8. Fanoušek atmosférických motorů, pravý petrolhead od narození. Máma mi vždycky říkala, že v budoucnu budu jezdcem F1 a stále věřím, že její sny se stanou skutečností!

Následující příspěvek
2024 Ford F-150, 2024 Mercedes CLE-Class, 2024 Jeep Gladiator: Týden zpět

2024 Ford F-150, 2024 Mercedes CLE-Class, 2024 Jeep Gladiator: Týden zpět

Zanechat odpověď Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

INZERCE

Podobné články

Nový výfuk MBRP pro Golf Alltrack a Sportwagen – UroTuning

Nový výfuk MBRP pro Golf Alltrack a Sportwagen – UroTuning

26 Říjen, 2023