[ad_1]
Co se týče jízdy bez střechy, Velká Británie má divný vztah lásky a nenávisti s ní kvůli našim nevyrovnaným povětrnostním cyklům. Ale pokud patříte do této skupiny, zde je naše top 10 kabrioletů, které rozproudí krev v žilách.
Je v jízdě kabrioletem něco naprosto čistého a prvotního. V ten správný den a v příhodné krajině se můžete opravdu cítit jako jeden s vozem, zatímco smyslové šumění přírody slouží k posílení hedonistického zážitku. Rychlost motoru, umělecké mačkání vlasů, není nic jako to.
Nyní léto je za rohem a víš, co to znamená: střecha dolů, hudba nahoru, život je krásný. Víme, že si to teď můžeš jen stěží představit – v době psaní tohoto textu se počasí neustále mění mezi slunečním a náhodným, neočekávaným sněhem – ale slunce určitě vyjde, slibujeme. Pamatuješ si, jak absurdně tropické bylo léto roku 2020? Připrav se na to znovu, nabízíme ti spolehlivou počasí pro rychlé auto. A pokud chceš mít požadovaný kabriolet, který tě bude provázet tímto létem, je teď ten správný čas k jednání – koneckonců, když střecha klesne, cena stoupá! Takže si dej krém se SPF 50 a možná investuj do nějaké kšiltovky – rozdělili jsme naše top 10 kabrioletů na pět dostupných vozů (do 10 000 liber) a pět aspirujících (nad 10 000 liber), takže pro každého je tu něco… a žádný z nich nemá vibrace karoserie, každý z nich je opravdovou legendou na otevřeném nebi.
Top 10 kabrioletů
Honda S2000
Jednou z nejlepších věcí na kabrioletech je, že můžete lépe slyšet motor. A když máte motor tak dokonalý jako F20C, možná už nikdy nebudete chtít zvednout střechu. Je to naprosto fantastický motor, čtyřválcový VTEC motor, který produkuje 237 koní při vysokých 8 300 ot./min, s červenou čarou na 9 200 ot./min a vybavený inteligentním rozvodem, kovanými písty s extrémně nízkým třením a mnoha dalšími inteligentními závodními technologiemi. Zní to naprosto úžasně.
Ikoničtí Honda S2000 se těšili desetiletou výrobou; bylo navrženo od začátku jako kabriolet s výraznými sportovními vlastnostmi, firma vyvinula karoserii, která byla super lehká a neuvěřitelně tuha, a inteligence motoru byla doplněna o pokročilý digitální ukazatel, který umožňuje sledovat rychlý vzestup otáček v barevném proužku. A i když má karoserie ostré linie, které se příliš nezestárly, relativně měkká konstrukce znamená, že průměrní řidiči si toho nevšímají, což je pro nás dobrá zpráva. Je to prakticky závodní auto, o takové věci nikdo nepodezírá.
Existovaly dvě generace: AP1, od roku 1999 do roku 2003, vybavené touto rozpoznatelnou verzí motoru F20C, šestistupňovou převodovkou a Torsen diferenciálem; v roce 2002 proběhla malá modernizace. AP2 bylo vyráběno od roku 2004 do roku 2009 s různými významnými změnami; obsahovalo upravený odpružení pro snížení přetáčivosti, 17palcová kola (nahrazující staré šestnáctky); také byly změněny pružinové a tlumičové koeficienty, snížen sklon řízení a zesíleno podvozek. Různé změny exteriéru znamenaly přepracovaný model: oválné koncovky výfukového potrubí, přepracované nárazníky, nová světlomety a zadní svítilny LED. Ale všechny S2000 jsou skvělé, opravdu nemůžete udělat chybu.
Cena dnes: 9 000 liber (jednej rychle, toto je auto, které v roce 2021 začíná nabývat na hodnotě)
Nejlepší úpravy: Kombinace mírně více směrem k GT spektru v původním provedení, ale to můžete vylepšit objednáním sady protibojových tyčí od firmy Eibach. Brzdy jsou dobré, ale pocit z pedálu by mohl být lepší, proto je zde vhodná sada opletených brzdových hadic Goodridge. Existuje mnoho možností doladění a K&N FIPK je považován za nabízející slušné výkony pro S2000; to můžete spojit s zadním tlumičem Milltek, který pomůže F20C obnovit svůj hlas. A do těchto vzácných (hm…) deštivých dnů…
[ad_2]
Původní článek