Všichni dělají chyby při ladění auta a i nejlépe fungující auta mohou být poškozena drobnými chybami. Abyste těmto chybám předešli, máme zde nezbytný průvodce vyhýbáním se nejhorším!
Chyby při podvozku auta
Dělat věci ve špatném pořadí
První na našem seznamu 27 nejhorších chyb při ladění auta je dělat věci ve špatném pořadí, které lze rozdělit do dvou kategorií: ty, které vypadají špatně, a ty, které poškodí peněženku. Montáž větších kol bez předchozího snížení podvozku vypadá trapně – často hůře než standardní. Koupě úzkých kol a poté montáž širokého karosářského kitu je hloupá a drahá na opravu. Úprava motoru je oblastí, kde můžete dělat věci ve špatném pořadí a způsobit si tak velkou škodu, a to může zahrnovat zdvojení již drahých nákladů na práci a také nakupování drahých dílů, abyste poté rozhodli, že chcete více výkonu, než je schopný poskytnout. Plánujte úpravy pečlivě.
Hloupé chyby při sestavování auta zpět
Můžete udělat všechny nejlepší volby při úpravách auta, ale stále jste náchylní k hloupostem osoby, která auto sestavila, a proto se mohou vyskytnout chyby při ladění auta. Když něco děláte, zejména při zkoušení nových dílů, je snadné udělat nějakou chybu. Od vážných úniků paliva a oleje po jízdu po silnici s nedovoleným utažením šroubů kola, je snadné to všechno udělat a může to být dost škodlivé, proto po dokončení ladění zkontrolujte vše dvakrát a třikrát!
Špatná směs brzdových destiček
Většina výrobců náhradních brzdových destiček prodává různé typy destiček, od těch pro rychlou jízdu po plné závody. A stejně jako většina dílů automobilu, volba nejextrémnější možnosti obvykle není nejlepším řešením. Těžká auta a ta, která intenzivně jezdí na okruhu, si mohou zasloužit použití závodních destiček, protože musí zvládat teplo, které by zničilo běžné destičky pro rychlou jízdu, ale průměrné upravené silniční auto by mělo být vybaveno destičkami pro rychlou jízdu, protože více extrémní destičky prakticky nefungují, pokud nejsou horké, což se může nikdy nestát během většiny silniční jízdy.
Demontovat příliš mnoho součástí z auta
Snížení hmotnosti auta je skvělý způsob, jak zvýšit výkon za málo peněz. Ale dělat to a pak si uvědomit, že musíte odvézt manželku na nákupy a děti do školy, to není moudrý krok, proto to umisťujeme na naši seznam chyb při ladění auta. Odstranění systému vytápění/chlazení se zdá být dobrou myšlenkou v létě, ale v zimě je to noční můra a pokud je auto používáno každý den, dodatečný hluk způsobený demontáží brzy otravuje. U auta používaného na okruhu nebo víkendového bojovníka můžete rozebrat tolik, jak vaše srdce touží, ale u běžné silniční auta to nestojí za to přehánět, protože byste to mohli později litovat. Zvláště při odkupu, proto uchovejte všechny odebrané součásti na bezpečném místě!
Předání slabého bodu auta dál
Utřít si zadek na opravu slabého místa v autě obvykle vede k přenesení problému jinam, takže buďte opatrní. Slabé spojky mohou jen zakrýt slabou převodovku, která může skrývat slabý diferenciál, který zase může skrývat slabé hnací hřídele a tak dále. Proveďte šetření, zejména u čtyřkolových pohonů, protože to může být kluzká a drahá věc…
Populární díly auta
Po dotazu naší veřejnosti na Facebooku na nejlepší radu, kterou by dali někomu, kdo modifikuje auto poprvé, se ukázalo, že byste se měli vyhýbat levným, nekvalitním dílům, protože i tak skončíte dvojnásobným nákupem. Proto je to na seznamu nejhorších chyb při ladění auta. Levné součásti jsou všudypřítomné a mnoho lidí si neuvědomuje, jak hloupě vypadají. Většina levných „úprav“ byla cool po několik týdnů, ale těch několik týdnů se obvykle odehrálo před deseti nebo více lety. Ale nějak to je stále dobře prodáváno. Je to dost špatné, když je to montováno na lacino vyrobeném autě, ale některá dobrá auta jsou ničena dveřmi ve stylu Lambo, chromovanými ráfky a vyobrazením lebky na kapotě. Pokud úprava nezlepšuje výkon ani vzhled auta, vyhněte se ji raději.
Velké rozestupy mezi koly
Ačkoli to nikdy není dobré řešení…
[ad_2]
Originální příspěvek