Mohlo by se stát, že jste ještě neslyšeli o Frontline – specialistovi na britské sportovní vozy, ale jeho jméno si budete pamatovat. Společnost právě odhalila pár zrestaurovaných modelů MG, které doprovází přes 30 let zkušeností.
Stejně jako Singer pro Porsche 911 a Eagle pro Jaguar E-Type, je Frontline specialistou na obnovení MGB a dalších britských sportovních vozů. Společnost byla založena v roce 1991 inženýrem Timem Fennym, a jeden z jejích nejnovějších projektů je vstup do elektrického světa vozidel.
Novým BEE od Frontline je elektrická verze klasického modelu MGB, který je, stejně jako originál, k dispozici jako kupé nebo roadster. Navíc Frontline navrhl svůj elektrický pohon tak, aby spolupracoval s manuální převodovkou.
Pro zákazníky stále zamilované do spalovacích motorů, nabízí Frontline také model LE60, který je vybaven osmiválcovým vidlicovým motorem umístěným přední částí vozu s nízkým profilem.
Frontline BEE
Model BEE má elektrický motor umístěný na zadní nápravě a je napájen baterií s kapacitou 40 kWh umístěnou v přední části, což umožňuje udržení podobné hmotnostní rovnováhy jako u vozidla s spalovacím motorem. Uvedená hmotnost činí 2 614 liber a rozložení hmotnosti je téměř rovnoměrné – 50 procent vpředu, 50 procent vzadu.
Společnost nezveřejnila výkonové údaje motoru modelu BEE, ale majitelé mohou očekávat zrychlení od 0 do 60 mph za přibližně 8,8 sekundy a dosah až 140 mil. Převodovka vozu by měla pracovat podobně jako tradiční, s tím rozdílem, že motor lze zapnout a vypnout v libovolném převodu.
Pro stávající majitele vozidel Frontline nabízí možnost přestavby na elektrické vozidlo jako samostatnou službu.
Model LE60 se vsaděným osmiválcovým motorem Frontline představuje ještě extremerní přístup. Motor je 4,8litrový osmiválec Rover s výkonem 375 koní, téměř třikrát silnější než originální MGB. LE60 je také lehčí než elektrický protějšek, váží pouhých 2 473 liber, což poskytuje impozantní výkonový hmotnostní poměr.
Frontline LE60
Frontline LE60
Aby bylo zajištěno, že podvozek zvládne úkol, Frontline přidal řadu zesílení. Zavěšení bylo také přepracováno za spolupráce společnosti Nitron. Další vylepšení zahrnují výkonné brzdy se šestipístkovými brzdovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými brzdovými třmeny vzadu, omezení kluzku diferenciálu a rozšířenou karoserii pro instalaci širší nápravy.
Výroba modelu LE60 bude omezena na 30 kusů.
Interiér obou vozů je charakterizován kombinací retro prvků a moderních technologií, včetně většinou kůží obloženého interiéru, tříramenného volantu, klasických ukazatelů a osvětlení, krásných přepínačů typu páčky a, jak se dá očekávat, moderního hlavního stereo systému. Pokud chcete ještě modernější vybavení, automobily je možné vybavit navigačním systémem, vyhřívanými sedadly nebo dokonce klimatizací.
Informace o cenách nebyly zveřejněny.