V předchozím kole sezóny na okruhu Fuji Speedway přivedl JLOC svého jednoho z dvou jezdců GT300 a poprvé přinesl verzi Evo2 do specifikace pro automobil č. 88 po dvouměsíční přestávce od předchozího závodu v Suzuce.
Avšak tým se rozhodl zachovat automobil č. 87 v původní specifikaci jak pro tento závod, tak i pro další v Suzuce s obavami ohledně vyvážení výkonu (Balance of Performance).
Ukázalo se, že právě automobil č. 87, který sdíleli Natsu Sakaguchi a Kosuke Matsuura, byl konkurenceschopnější z obou vozidel JLOC, obsadil druhé místo těsně za vozem Honda UpGarage vedeným Takashim Kobayashim a Shunem Koide.
Yuya Motojima a Takashi Kogure přivezli Lamborghini č. 88 ve specifikaci Evo2 na čtvrté místo.
Ředitel týmu JLOC, Isao Noritake, řekl portálu Motorsport.com: „Automobil č. 87 zůstane ve specifikaci Evo1 až do konce sezóny. Důvodem je, že, jak bylo očekáváno, předpisy Balance of Performance jsou obtížné pro Evo2, ale věříme, že Evo1 stále dokáže bojovat.“
„Příští rok budeme spolupracovat s Lamborghini, abychom vystavili dva vozy ve specifikaci Evo2.“
Zatímco č. 87 se umístil na druhém místě v Suzuce díky výhodnému času pozdějšího nebezpečného závodu, Matsuura řekl, že rozdíly v předpisech Balance of Performance pomáhají vysvětlit, proč byl starší automobil schopen předčit svého novějšího protějšek.
„Běžíme s dvěma omezovači vzduchu [o průměru 39 mm] v automobilu č. 87, ale v automobilu č. 88 mají pouze jeden [o průměru 51 mm], takže jsou na rovném úseku o něco pomalejší než my,“ řekl Matsuura.
„Myslím si, že pokud se nezmění předpisy Balance of Performance, bude to pro Evo2 složité.“
JLOC prohodil svá karoserie po velké nehodě, kterou utrpěl Matsuura během třetího kola v Suzuce v červnu, což vedlo ke zrušení vozu č. 87.
Starý automobil č. 88 byl přejmenován na automobil č. 87 od dalšího závodu ve Fujii a úplně nové vozidlo ve specifikaci Evo2 bylo dodáno na oplátku.
Matsuura potvrdil, že s automobilem č.88, který nyní řídí on a Sakaguchi, se „cítí trochu jinak“ ve srovnání s vozidlem, které bylo používáno pro první tři závody před zrušením v Suzuce.
„[Starý] č. 87 byl trochu podkrovný, ale tenhle je více překročný,“ řekl bývalý jezdec série IndyCar.