• Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10
  • Hlavní Strana
  • Detailing
  • Auto Novinky
  • Motorismus
  • Tuning
  • Top 10

Rolls-Royce Droptail Coachbuild Roadster debuts at Monterey Car Week

Jan Novak podle Jan Novak
na adrese Auto Novinky
0
24
AKCIE
214
VIEWS
Sdílet na FacebookuSdílet na TwitterzeSdílet na Pinterest

Rolls-Royce odhalil detaily svého nejnovějšího programu „Coachbuild“, který vedl k vytvoření čtyř exkluzivních droptailových roadsterů, z nichž první byl představen na Monterey Car Week v Kalifornii. Každé vozidlo, které je navrhováno a vyráběno specialistickým týmem Rolls-Royce Coachbuild, bude postaveno podle individuálních požadavků majitele, kterým je objednávka La Rose Noire.

Tento exkluzivní soubor Rolls-Royce Droptail Coachbuild Roadsterů je prvním případem, kdy britská značka vytváří dvoumístné automobily ve své moderní historii. Všechny tyto vozy přebírají přímou inspiraci z modelů postavených externími karosáři na základě karoserie a motorů Rolls-Royce pro americký trh v raných letech 20. století. Tyto modely byly obvykle kupovány mladšími, méně tradičními zákazníky Rolls-Royce a představovaly zřetelný odchylku od preferované čtyřmístné konfigurace většiny zákazníků Rolls-Royce. Rolls-Royce si klade za cíl ztělesnit tento stejný etos v těchto nových Roadsterech.

Všechna vozidla obsahují přímé odkazy na unikátní modely coachbuilt, jako jsou například 1912 Silver Ghost ‚Sluggard‘ a 1925 Silver Ghost ‚Piccadilly‘, ale také obsahují vtipné odkazy na současnou scénu hot rodů a její charakteristický výrazný vzhled. To je patrné na mnohem nižším předním oku a zvýrazněných rysů ve srovnání s výrobními modely Rolls-Royce.

Rolls-Royce změnil tvar předního vstupu vzduchu vytvořením prohlubně tam, kde se vertikální laloky setkávají s maskou. To vytváří charakteristický rys, který také zahrnuje individuální reflektory. Podobně jako u mnoha dalších produktů této značky „Coachbuild“ byl zadní díl vozu zdvižený na samý okraj, s přesným uspořádáním vrstev a použitím sekundárních povrchů, aby tělo vypadalo, že se vznáší nad neopakovatelnými 22palcovými koly.

Navzdory tomu, že má pouze dvě místa, má karoserie délku 5300 mm a odhaluje unikátní, plně zakázkově vyrobený interiér s nově navrženým přístrojovým panelem a středovou konzolou. V návaznosti na typické námořní vlastnosti Rolls-Royce obsahuje dvoumístná karoserie svislé opěrky za hlavou řidiče, které jsou přímo integrované do hliníkové karoserie.

Místo skládací střechy z látky navrhl Rolls-Royce pevnou a odnímatelnou střechu z uhlíkového vlákna, která nejenže poskytuje ochranu proti povětrnostním podmínkám, ale také mění vnější estetiku vozu svým jedinečným designem. Střecha je také vybavena elektrochromovým sklem, které může měnit svou průhlednost pomocí přepínače v kabině.

Pro vytvoření každé z čtyř jednotek v sérii Droptail Coachbuild Roadster přepracoval Rolls-Royce své hliníkové podvozky s použitím jak tradičních technikování kovů, tak rozsáhlého používání uhlíkového vlákna pro konstrukci nového modelu. Pod kapotou se nachází dvoulitrový V12 motor s dvojitým turbodmychadlem, který byl poprvé ve „Coachbuild“ objednávkách vybaven vyšším výkonem o 30 HP ve srovnání s nejsilnější verzí standardního modelu Wraith. To přináší výkon 654 HP a točivý moment 840 Nm.

Zakázka La Rose Noire, kterou můžete zde vidět, má unikátní tmavě modré provedení, inspirované černou Baccara růží. Je kontrastována s tmavým provedením většiny vnějších detailů, přičemž jen některé prvky, jako jsou kliky dveří a mřížky vstupů vzduchu, mají jasný, leštěný povrch.

Možná nejspektakulárnějším prvkem vozu je složitý parket v interiéru kabiny. Zde bylo položeno 1603 trojúhelníkových dílků z černého javoru ve vyjímečném vzoru, který vytváří efekt padajících okvětních lístků růží. Tento ručně vyrobený prvek jedním řemeslníkem trval devět měsíců a ukazuje nevšední délky, které Rolls-Royce zachází, aby dosáhl své vize luxusu a očekávání zákazníků.

Oryginalny post

Štítky: Rolls-Royce Droptail Coachbuild Roadster
Jan Novak

Jan Novak

Osobně vlastník BMW e46 M62B44 V8. Fanoušek atmosférických motorů, pravý petrolhead od narození. Máma mi vždycky říkala, že v budoucnu budu jezdcem F1 a stále věřím, že její sny se stanou skutečností!

Následující příspěvek
Jak může tým Alpine F1 poučit se z unikátního přístupu Toyoty k řízení WRC

Jak může tým Alpine F1 poučit se z unikátního přístupu Toyoty k řízení WRC

Zanechat odpověď Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

INZERCE

Podobné články

Krádež nástrojů ztěžuje uvedení nové generace Nissan Kicks

Krádež nástrojů ztěžuje uvedení nové generace Nissan Kicks

6 Říjen, 2023